.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمی رفسنجانی به دیدار رهبری رفت

ششمین اجلاسیه مجلس خبرگان در حالی پایان یافت که نه رئیس و نه نایب رئیس این مجلس در آن حضور نداشتند. گفته شد که آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به دلیل یک تماس تلفنی مهم این جلسه را ترک کرد که بی‌ارتباط با دیدار روز آینده اعضای مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری نیست.


علوی عضو تازه وارد به مجلس خبرگان عدم حضور هاشمی را به دلیل کار فوری پیش آمده برای وی دانست و گفت: ایشان روز سه‌شنبه نیز دیداری با رهبری داشتند و جلسه را ترک کردند و ساعاتی در جلسه حضور نداشتند. عدم حضور ایشان به دلیل مسئولیت‌های بسیاری که دارند امری طبیعی است.

اعضای این مجلس به رسم مألوف همه ساله خود در روز پایانی از برگزاری اجلاسیه‌های خبرگان رهبری به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند. البته به گفته آیت‌الله محمود هاشمی‌شاهرودی نایب رئیس دوم مجلس خبرگان رهبری امروز اعضای خبرگان با حضور در حرم امام (ره) با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت می‌کنند و بعد از آن با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

البته هاشمی‌رفسنجانی تنها غایب جلسه عصر دیروز مجلس خبرگان نبود. آیت‌الله محمد یزدی که در افتتاحیه ششمین اجلاس خبرگان حضور نداشت، دیروز هم در جلسات این اجلاسیه حضور نیافت.

در حالی که رسانه‌های نزدیک به دولت غیبت یزدی را به دلیل مواضع متفاوت وی با هاشمی‌رفسنجانی عنوان کرده بودند، سیداحمد خاتمی و هاشمی‌شاهرودی با انتقاد از انتشار چنین اخباری، عدم حضور یزدی را به دلیل بیماری وی دانستند. خاتمی در همین راستا خواستار تحلیل‌های واقع‌بینانه رسانه‌ها شد و شاهرودی ابراز امیدواری کرد که یزدی در دیدار روز آتی نمایندگان مجلس خبرگان با رهبری حضور پیدا کند.

گفتنی است اغلب اعضای مجلس خبرگان رهبری همچون علوی، حسینی بوشهری و جزایری در پایان جلسه دیروز در مواجهه با سؤال خبرنگاران که جزئیات طرح هاشمی برای عبور از وضعیت فعلی را جویا می‌شدند، ابراز بی‌اطلاعی کردند./خبر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.